Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2008 12:32 - ТИ И АЗ (дай боже час:))
Автор: daktila Категория: Изкуство   
Прочетен: 493 Коментари: 0 Гласове:
0



В невидима прегръдка мъглата ни обвива.

Вятарът с листа телата ни покрива.

Земята диша ведно с нас.

На света сме само ти  и аз…

 

               Като дъжд пороен се сипя в твоята длан.

Луната ни изпраща своя нежен плам.

Облаци ни завиват със прозрачна перелина.

 Попаднали сме в копие на Райската градина.

 

Китарен звън край нас звучи.

Реката камъчета глади, а вятъра в клоните шуми.

Звездите ни посипват с космичен прах.

Няма други, само ти и аз…

 

Влага в пепел се преплита

Вплели сме се в едно.

КАпки страст от нас попиват,

на зеленото легло

 

Тъмно е, ала в мрака,

събудили сме сетива.

Очите с пламъци огряват,

приспаната от нас тъма

 

               Светът е спрял да се върти.

                Телата ни се движат в ритъма сами.

                Слънцето ще изгрее единствено за нас.

                Но дотогава аз съм ти, а ти си аз…

                

                                   Поне за още час…

 



Тагове:   час,   дай,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: daktila
Категория: Изкуство
Прочетен: 15915
Постинги: 12
Коментари: 0
Гласове: 27
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930